Tuesday 8 September 2015

Avalanche- Sada nuju nuan (Official video)



Berasai Sunyi dimalam ari
Terang bulan mancar di langit tinggi
Ninga rita nuan ti pegi
Ninggal ke aku ditu Kediri
Pegi meh sulu…
Biar meh aku tu Kediri
Nesal ati nadai agi reti
Lengka aku kediri
Aku ditu semampai nganti
Pemulai nuan sulu ti pegi
Diatu nuan bebagi ati
Nadai guna aku kiruh agi
Pegi meh sulu..
Pegi meh sulu..
Biar meh aku tu Kediri
Nesal ati nadai agi reti
Lengka aku Kediri
Cukup naka tu jalai cerita
Nuan enggau aku udah beserara
Cukup naka tu meh pengerindu tua
Badu dikenang ati ti merinsa
Cukup meh..cukup meh..
Biar nakatu aja
Pengerindu tua
Dinga meh sada aku tu nuju nuan
Sebana ati ke pengerindu tua ti nadai pengujung
Awak ka dunya nyadi ke saksi tua
Dinga meh sada ku
Biar naka tu aja

Pengerindu tua

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
For threaded comments: